טיולי גלישה לסרי לנקה

סרי לנקה נראית כאילו אלוהים לקח את השלווה של סיני, הפינוק של תאילנד, הגלים של הוואי והמחירים של הודו – ויצר את המקום המושלם ביותר בעולם לחופשת גלישה.

האי סרי לנקה, שנמצא באוקיינוס ההודי, הפך בשנים האחרונות לאחד היעדים המבוקשים בעולם לחובבי הים, הטבע והחיים הטובים. זאת בזכות שילוב ייחודי של אתרי גלישה מרהיבים לכל הרמות, ממתחילים ועד מקצוענים, טבע עוצר נשימה, אוכל מקומי נהדר, מזג אויר מושלם ותושבים מסבירי פנים שתמיד יפתחו בפניכם את ביתם וליבם.  

אנחנו בסולטי טריפ, מכירים מקרוב את כל המקומות הכי כייפים בסרי לנקה. היינו בכולם, גלשנו בכולם, התאהבנו בכולם. איך אפשר שלא? אנחנו מכירים היטב את המקומות הכי מתויירים וגם כמה מקומות קסומים קטנים ונסתרים יותר, שבטח בעוד כמה שנים יהפכו ידועים יותר. זה קיסמה של סרי לנקה. כל אחד מוצא בה את מה שהוא בא לחפש… ויותר.

סרי לנקה מציעה חוויית גלישה בלתי נשכחת לכל גולש החל מגלים ארוכים ורגועים למתחילים ועד לצינורות ענק מרהיבים למקצוענים. לא משנה מה רמת הגלישה שלכם – מתחילים, מנוסים, מתקדמים או אקסטרימיסטים – אנחנו נארגן עבורכם את הלוקיישן המתאים ביותר לפי הדרישות והתקציב שמתאים לכם. אין לכם בכלל ניסיון בגלישה? אין בעיה! תוכלו לקבל ממדריכי הגלישה המקצועיים שלנו שיעורי גלישה יחד עם כל הציוד הדרוש ותיהנו כבר בטיול הראשון שלכם לסרי לנקה מחוויית גלישה בלתי נשכחת.

אגב,  לא רק גולשי גלים מעדיפים חופשה בסרי לנקה. האי הקסום הזה מעניק חופשות מושלמות גם לזוגות רומנטיים או למשפחות עם ילדים. תוכלו למצוא כאן חופים אקזוטיים קסומים לבטן גב וספורט ימי, מלונות ורזורטים לכל תקציב, אוכל נפלא וזול, שפע תרבותי רב, אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים ייחודיים, שמורות טבע עם ג'ונגלים והמון בעלי חיים, שדות נרחבים של תה וקינמון וטיולים בטבע שיחשפו אתכם למגוון עשיר של נופים משתנים.

מתכננים חופשה משפחתית עם הילדים? נהדר! בסרי לנקה הם יוכלו ליהנות איתכם מחוויות בלתי נשכחות כמו טיסה בכדור פורח, ביקור  במקדשים בודהיסטים ובבית יתומים לפילים, ספורט ימי, צפייה בלוייתני ענק, טרקים ביערות ועוד שפע ענק של חוויות מרגשות ומהנות.

בטיול שלכם לסרי לנקה אנחנו נדאג לכם להכול: לויזה, טיסות, העברות, לינה… רק תגידו איזה סוג חופשה אתם רוצים – חופשת גלישה, חופשה רומנטית, חופשת יחיד  שקטה או חופשה משפחתית עם הילדים – תגדירו לנו מה התקציב, מתי הכי נוח לכם, וזהו. כל השאר עלינו. נשמח להציג בפניכם את הדילים המיוחדים שלנו, הטיסות המוזלות, ההעברות, המלונות והלוקיישנים המיוחדים שלנו בסרי לנקה כדי שתיהנו מחופשה מושלמת באי הקסום הזה.

  • המלונות המיוחדים שלנו בסרי לנקה
  • הריזורטים המפנקים שלנו בסרי לנקה
  • אתרי הגלישה המבוקשים בסרי לנקה
  • סרטוני גלישה בסרי לנקה
  • גלריית תמונות
  • לקוחות שלנו מספרים על חופשת הגלישה בסרי לנקה
  • הדילים הכי שווים שלנו לסרי לנקה

שתפו:

דילוג לתוכן